Skad sie tacy biora?

Kpt.Wojtek
Bialy facet - obywatel w wolnej ameryce, ustawiony finansowo, nagle decyduje sie na taki pomysl i zabija na koncercie ponad 50 osob i rani  jak dzis mowia media ponad  500.  Co nim powodowalo?!
Zaden z "ciapatych terrorystow " (uzywam kolokwializmu WWojtka) nie wpadl na taki pomysl. (pomijam WTC)
Otworzyl terrorystom drzwi do ich raju? Poddal pomysl? Czy Trump ma racje w sprawie ustawy o broni?

Re: Skad sie tacy biora?

da®®io
kapitano, wiesz że ja jestem przeciwnikiem co do powszechnego dostępu do broni dla wszystkich w tej naszej polskiej rzeczywistości-i jak widzę co w tym temacie wypisuje konserwa typu korwin, loth, drapak, illum to można się zastanawiać co to są za groźni i niewydarzeni ludzie:(