Skoki skokami ale.......

Wenus
nie zapomnijcie o zakupach. Jutro kolejna niedziela bez handlu w molochach ;)

Re: Skoki skokami ale.......

Lwiczka9
Wenus,daj spokoj..cala Polska o zarciu mysli na zamowienie poiltyczne...:( Jak ktos nie umie sie sam upilnowac to zaden rzad ani znajomi (nawet z forum:) nie pomoga:))))) zezloscilam sie tylko bo panie w miesnym stoisku zamiast obslugiwac to zajely sie rozkladaniem towaru...a kolejka rosla.. Widze juz zla organizacje pracy..przez te niehandlowe niedziele. A kupilam tylko 3 sztki schabowego...Ide skladac zyczenia solenizantowi,ktory...oglada skoki..zaraz przyjmie przezent i zmykamy na impreze :))  Uuuu...a ja sie rozpisuje a sie pojawilas "czekając na Godota?"..No,sciagnelam cie,bo cos zapomnialas o nas.../// ..mokotowianko..:) U nas dzis przecudne slonko,juz spacerek zaliczylam. Milego!

Re: Skoki skokami ale.......

Ja już zrobiłem zakupy pozdrawiam Wenus :)

Re: Skoki skokami ale.......

Gdzie się włóczysz  Wenus , to przecież Twoje ulubione forum :))

Re: Skoki skokami ale.......

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
A ja zauważyłam co innego, otóż ludzie jakby się uspokoili i nie robią mega zakupów jak na wojnę ;) Byłam w sklepie- zero problemu z zaparkowaniem (przed samymi drzwiami tak jak lubię ;) ), ludzi niedużo, mięsko praktycznie bez kolejki, do kasy też. Myślę, że jakby każda niedziela była wolna od handlu to by to ludziom spowszedniało i nie dostawaliby "małpiego rozumu".
Ps. ja tam nie mieszkam tylko często bywam :)

Re: Skoki skokami ale.......

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Owszem, ale tu często cisza jak po śmierci organisty ;)))

Re: Skoki skokami ale.......

Własnie zauwazyłem i wrzuciłem trochę utworów , gdzie ci ludzie , którzy Szuw. tak wiele zawdzięczają ? Masakra  jakaś postawa zobowiązuje inteligentnych ludzi - jak dzieci .Szuw . nie jest taki zły , inni dopiero sa pokopani już nie wskaże gdzie .

Re: Skoki skokami ale.......