co za "wspaniały" radny pis z Grudziądza

co za "wspaniały" radny pis z Grudziądza

da®®io
kto na takiego głosował? i gdzie my żyjemy? ten "rajca" mieszkańców swojego miasta nazwał patologią i marginesem postkomunistycznym pochodzacym z in vitro i z innych "zboczeń" i zaleca normalnym porzucenia tego " bagienka " i przeprowadzkę do wspaniałego prawicowego Torunia

Re: co za "wspaniały" radny pis z Grudziądza

da®®io
proponuję założyć "złotą księgę" ich idiotycznych pomysłów i wypowiedzi-Bareja gdyby żył to miałby materiał na 100 odcinkową komedię przy której powinno się płakać

Re: co za "wspaniały" radny pis z Grudziądza

Marianna Ruda
Az musze przy okazji spytac kolezanke z Grudzadza czy czuje sie patologia? Chyba dostalabym w dziob...Darrio podaj zrodlo.Milej niedzielki! Pomysl z ksiega popieram..Albo inna "100 dni porazek premiera Morawieckiego"...

Re: co za "wspaniały" radny pis z Grudziądza

Marianna Ruda
Darek jak sie zglasza posty do usuniecia przez moderatora? Chcr zglosic a nie widze takiej opcj.Ktos w innym watku mleczarnie uprawia///

Re: co za "wspaniały" radny pis z Grudziądza

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
coraz bardziej strach jest podawać źródła i linki-tutaj masz 2 pierwsze stronki z google w tym bulwersującym temacie
https://www.google.pl/search?q=radny+z+grudziadza+o+jego+mieszkancach&client=

Re: co za "wspaniały" radny pis z Grudziądza

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
musimy ustalić sposób jak to robić-ja mogę założyć na " organizacyjnym temacie wątek do ktorego trzeba wprowadzić linka do takiego wpisu-ja tego nie usunę ale mogę wyrzucać do kosza

Re: co za "wspaniały" radny pis z Grudziądza

Marianna Ruda
Dobry pomysl...troche wyreczymy Szu...Jak wejde niedlugo na lapa to wkleje...Moze sam/ a usunie...;)
.bo przeciez moze..

Re: co za "wspaniały" radny pis z Grudziądza

Marianna Ruda
Co do rajcy pisu z grudziadza to / dzieki!/...oby tak "dalej"..sami sie podkladaja bo..tacy sa. Mieszkancy ocenia go w nast.wyborach. Skoro jest ich wiekszosc..tych anty
..PORAZKA. PS.na moje miasto i region parol zagial Gowin bo jako nieliczny w kraju nie jest pisowski. Podlizuje sie mieszkancom i daje kase uczelniom, buduje struktury swej "partyjki"...i wspolny przywieziony z cenytraly w walizce landydat na prezydenta. Miejscowy ale namaszczony..
123