Smok nie daje oddychać >;)) Ach te Krakusy :)

Smok nie daje oddychać >;)) Ach te Krakusy :)

Re: Smok nie daje oddychać >;)) Ach te Krakusy :)

Wenus
Lotek, daj spokój :) Wiadomo, że Krawaciaże  za Krakusmi nie przepadają ( z wzajemnością :-) ) ale to , to już chyba cios poniżej pasa :)

Re: Smok nie daje oddychać >;)) Ach te Krakusy :)

kapitanwojtek
A byles aniolku w Piwnicy pod baranami jak jeszcze mozna bylo palic? To dopiero byl odjazd >:DDD
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Smok nie daje oddychać >;)) Ach te Krakusy :)

Re: Smok nie daje oddychać >;)) Ach te Krakusy :)

Wenus
Raczej ten antagonizm działa w odwrotną stronę ;) Będąc z Podhau , zawsze widzę znaczące spojrzenie .... :) ale szybciutko mówię  " ...no tak , mazowieckie, ale byłe ostrołęckie"  ;P

Re: Smok nie daje oddychać >;)) Ach te Krakusy :)

A gdzie ty masz lasy w Krakowie?
Ok ale jakie to lasy może warto było by zmierzyć się ze smokiem ,smogiem

Bierze tylko dziewice he he

Re: Smok nie daje oddychać >;)) Ach te Krakusy :)

Wspomnienie

Re: Smok nie daje oddychać >;)) Ach te Krakusy :)

Kawusia
Serenity napisał/a
Lothar. napisał/a
Przez Kraków to przeważnie szybko i się nie zasiaduje. Z 10 lat temu miałem trochę czasu i sobie połaziliśmy, ale rozbestwiony jestem i nie było ochów i achów ot kolejne budynki, sporo jest podziemnych korytarzy w Krakowie i jeden ze znajomych mi opowiadał że nikt nie chce dać  zgody na badania niektórych odcinków. Pewnie grożą zawaleniem.
Czy Krakow dziala magicznie tylko na urodzonych tam?
Nie na wszystkich którzy się tam znależli przypadkiem .
1234