Sprawa się rypła ;)))

Re: Sprawa się rypła ;)))

Wenus
Bo grzyby są różne - jedne nakarmią, inne zarażą, a jeszcze inne film wyświetlą ;)))

Re: Sprawa się rypła ;)))

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
Nie wiem przed czym ona się broni ani co w nìej siedzi, myślę, że to jak prezentuje się na forum nie ma nic wspólnego z tym jaka jest naprawdę.

Re: Sprawa się rypła ;)))

Agnieszka
Darrio, ona zrobiła błąd na początku. Kiedy Lothar przekroczył wszystkie granice ona go obroniła i wyniosła na forum. Takie rzeczy nie znikną, a będą modelować podskórny nurt. Wiadomo, że jest nieobiektywna.

Re: Sprawa się rypła ;)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Cześć mamo ;)  Poważnie? no cóż, nie wiem doprawdy jak ja to przeżyję ..... już wiem - zjem sobie loda na pociechę

Re: Sprawa się rypła ;)))

Agnieszka
Dobre. Też wyświatlają filmy...

Re: Sprawa się rypła ;)))

Inna mama
Lód? Za mało, ja zażyję 2 tabliczki czekolady...Może pomoże.

Re: Sprawa się rypła ;)))

Wenus
Na pewno nie zaszkodzi :)
12