Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

W tym wątku chciałbym podziękować za pomoc moderatorowi Darkowi, który zrezygnował z pełnienia niewdzięcznej funkcji moderatora na tutejszym forum.

A więc uroczyście dziękuje Ci Darku za pomoc w moderowaniu forum, doceniam Twoje zasługi, wkład i poświęcenie. Jeśli będziesz chciał, to zawsze możesz powrócić i pomagać dalej na forum.

Poproszę teraz Magdę o pocałowanie Pana: "Magdo, pocałuj Pana!". Można już też wnieść na sale lampki z szampanem i tortem.

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

hiena
Dlaczego zrezygnowal?...nie mow ze przez ta psychiczna iskre i inne trole?...

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
Pożegnalno...popraw.
Bardzo ładny gest z Twojej strony.

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Prawdziwe przyczyny wszelkich dymisji nie są podawane do publicznej wiadomości  ;-).

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
Pożegnalno...popraw.
Bardzo ładny gest z Twojej strony.
Dziękuję za zwrócenie uwagi, już poprawiłem :)

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Dlaczego zrezygnowal?...nie mow ze przez ta psychiczna iskre i inne trole?...
Hieno, pewnie Darek sam napisze, jeśli będzie chciał, nie chciałbym się wypowiadać za niego. Z tego, co napisał na priv, to nie odchodzi z forum, a jedynie rezygnuje z funkcji moderatora.

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
Paskudna ta moderatorska robota, niewdzięczna...
Sam się tym teraz zajmiesz czy masz kogoś?

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

fajna " stypa " tlumaczyc nie bede, ale powiem  ze  wole byc " pyskatym szeregowcem " niż ukladnym plutonowym - czas na nowa moderująca osobę- Marcin zna moją propozycję - dzieki i spoko:)
1234 ... 8