Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
Jak skosztujesz to podziel się wrażeniami, proszę :)

Dobry wieczór.
Mimo wielkości mieściny,   drink musi być znany i chyba lubiany, gdyż  z zakupem składników nie było problemu. Prawdę mówiąc ucieszyło mnie, że dziewczyny, z którymi miałam go skosztować, usłyszały o nim po raz pierwszy ode mnie (ledwie zorientowanej). Czytały  informacje na polecanej, przez Ciebie, stronie internetowej, a ja, w tym czasie, bawiłam się w barmankę.
Przygotowałam: 3 drinki w proporcjach 120ml Prosecco, 80ml Aperol, 40ml woda gazowana,  drugą wersję: 3 drinki w proporcjach 40+40+40ml i 3 "naparstki" z samym likierem. Kolor likieru, ale i drinków jest po prostu przepiękny... Zaczęłłyśmy od likieru. Moje pierwsze skojarzenie: angielski dżem pomarańczowy, drugie: kandyzowana skórka pomarańczowa (robię i uwielbiam jedno i drugie). Smak (trochę nienaturalny)intensywny, słodko-gorzki.
Drinki cieszące oko, w sam raz słodkie, lekkie, orzeźwiające, pyszne, po prostu rewelacja, co do tego byłyśmy zgodne we trzy,  jedna tylko nie mogła się zdecydować, która wersja lepsza, przekonałyśmy Ją ;-),  wygrała opcja 3-2-1.
 Dziękuję (nawet bardzo, drink wywołał niechcący dwa fajne tematy).