Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
Hieno, wszyscy staramy się zaglądać w miarę możliwości. Jeśli się samo nie rozkręcić, to nikt tego nie zrobi. Szu pisał, że nie ma czasu być wodzirejem.

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Ale nikt nie umarł na szczęście, mało tego - niedługo wyklują się nowi forumowicze ;)

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Zrozpaczona mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama

Dobre na ciepłe popołudnia i takie noce :) Może Tobie smakować, jest "zjadliwe" :) Jak skosztujesz to podziel się wrażeniami, proszę :)

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Zrozpaczona mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena

Mam odmienne zdanie (również, co do składników), ale przyjmuję do wiadomości. De gustibus et coloribus... :)

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Jakiej marki płyn przypomina ;-)? Kiedyś miałam takie skojarzenie po łuku Campari ;-).

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Dzięki Szuwarku, że mnie o to nie prosisz bo ja się do tego nie nadaję - za "mniętka" jestem do takiej podłej roboty :/

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zrozpaczona mama
Poproszę przepis i spróbuje, w jakieś ciepłe popołudnie :-), bo ciepłe noce mam już za sobą  ;-).

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

zaproponujcie to lotharowi, bedzie cenzurował "na dwa fortepiany" przeciez jest tutaj zarejestrowany
12345678