Sprawa się rypła ;)))

Wenus
Panowie z Atlantydy zarażają grzybem i kto wie czym jeszcze ;D Dziewczyny z Atlantydy miejcie się na baczności

Re: Sprawa się rypła ;)))

Agnieszka
Zdegustowana zaraziła forum filmem, którym chciała zaanonsować swoją wyjątkową inteligencję.

Re: Sprawa się rypła ;)))

Agnieszka
to jest grzybek halucynogenny ewuni- badziewie Sarsy "Motyle i ćmy"

Re: Sprawa się rypła ;)))

da®®io
cala moja dzisiejsza publicystyke wywalili do kosza, ale ja czuje sie lepiej bo sie wypowiedziałem-niech wiedza, ze nic mnie nie powstrzyma od wyrazania swojego protestu i krytyki obyczajow tam panujacych

Re: Sprawa się rypła ;)))

Inna mama
Panowie z Atlantydy zarażają grzybem i kto wie czym jeszcze ;D Dziewczyny z Atlantydy miejcie się na baczności

Cześć Wenus.
Byłam tam przed chwilą zerknąć na opisywany wątek o wyższości...  Dowiedziałam się, że nawet grzyba nam nie sprzedadzą bo tu same Kępy i Sobeckie, zwyczajnie się nas brzydzą, więc niestety, nawet na to nie mamy szans.

Re: Sprawa się rypła ;)))

Agnieszka
bo Serenity działa, jakby była pod wpływem miłosnego muchomorka. Spija z Lotharowych ust.
Przesadzili Darrio i masz prawo bronić się.

Re: Sprawa się rypła ;)))

Agnieszka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
zdegustowana się broni. Napisać jej coś o miłości zaraz zaatakuje. Ona wstydzi się miłości, ale walka to powód do dumy.

Re: Sprawa się rypła ;)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
powiem Ci, ze jestem dumny z tego co tam mojego lezy w koszu-szkoda tylko, ze to zginie bezpowrotnie-Serenity eskaluje ten konflikt ze mną ponad wszelkie normy przyzwoitosci
12