Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
Ze skrajności w skrajność? Może to jest metoda, nie wiem.

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Fakt, ja bym tego spotkania też nie nazywała "stypą" bo przecież forum ma się dobrze  :)

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Darek jest tyle fajnych rzeczy:)...niz moderowanie forum...takze niech sam  sobie rzepke poprawnie skrobie...

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zrozpaczona mama
Słodkie to chociaż? Nie znam, a może coś tracę  ;-)?

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

wujek dobra rada
Byłoby najlepiej Szuwar, gdybyś się sam zbanował. Nie piszę wcale złośliwie. Wtedy forum stałoby się naprawdę wolne.

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Dobrze?...przeciez calymi dniami jest tu zastoj...nie pamietasz co pisalas pare dni temu?...

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
przyjmijmy ze byłem tylko " pelniacym obowiązki moderatora " bo była taka potrzeba

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Beznadziejny Drink ten aperol:/... woda mineral zmieszana z tym jabolem I do tego wino...owszem slodkie troche jest ale kwasne i smak...troche jak plyn do mycia naczyn:/...
12345678