Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

da®®io
Jolu, widze, ze mnie nie zauważasz bo jestem bez awka, a kuku:) i nie bierz do siebie tego co napisałem na NA

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Zrozpaczona mama
Przechodziłem obok z tragarzami... może się skuszę na aperol spritz.

Dziękuję.

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

I co dales sie zagiac tej idiotce??...z drugiej strony moge zrozumiec...probowales jak  mogles zeby bylo lepiej...ale zawsze jacys sie znalezli co im nie pasilo...i to nie tylko z tamtego forum:/...nie proponuj nikogo juz...niech szu Sam sobie moderuje...

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

da®®io
moze teraz będę pisać bez presji poprawnosci bo moderowi nie licowało:)

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
Myje truskawki do szampana ;-))).

Wiedziałam że o czymś zapomniałam, zaraz dorzucę bitą śmietanę 🍧☕🍹🙂

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
Paskudna ta moderatorska robota, niewdzięczna...
Sam się tym teraz zajmiesz czy masz kogoś?
Jeśli chodzi o czas poświęcany dla forum, to wątpię, czy ktoś byłby w stanie zastąpić Darka. Większość jest na forum z dolotu, a jedną z największych zalet Darka jest to, że lubi spędzać dużo czasu na forum. Jest też facetem dosyć odpornym na stres. Poproszenie o pomoc np. Wenus, to narażanie jej na wiele przykrych sytuacji, z którymi na takim forum może się spotkać moderator. Jola też jest tylko z doskoku. Kapitan również ciągle na morzu i oceanie. A reszta forumowiczów nie lubi się logować (a moderator musi być zalogowany na forum). Więc na razie będę sam moderował forum. Ale ponieważ nie jestem w stanie zawsze czytać wszystkich wątków, to najczęściej taka moderacja będzie się opierała na zgłoszeniach (będę moderował tylko to, co użytkownik zgłosi, lub co ewentualnie zauważę).

Zastanawiam też się nad zmianą formuły forum. Bo skoro my moderatorzy (i regulamin) ograniczamy podobno pisanie użytkownikom na forum, to może lepiej zrezygnować z jawnej funkcji moderatora oraz regulaminu i zrobić cos na wzór dawnych forów na Onecie. Moderatorzy / moderator reagowałby tylko na wyraźne zgłoszenie użytkownika. Forum mogłaby się nazywać strefa "no-go" i ostrzegać nowych użytkowników przed niebezpieczeństwem przebywania na nim...

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Szampan, truskawki, tort ...... ale żeby tańce na stypie?

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

z moich przemyslen wynika, ze Admin i Moder piszacy na forum raczej nie dadza radę być  obiektywnymi co widac na Atlantydzie, a byc moze dla klimatu forum najlepsze jest wtedy gdy nawet uzytkownicy nie wiedza kim oni sa
123456 ... 8