Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
Po cholerę te złośliwości, przecież wiesz, że to nie wchodzi w rachubę... To wątek dla Ciebie, może się fajnie kręcić.

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
Ze skrajności w skrajność? Może to jest metoda, nie wiem.
Wydaję mi się, że każde forum powinno mieć odpowiedni kontent.
Na przykład forum akwarystyczne najczęściej przyciąga miłośników akwarystyki (przyciąga tematami akwarystycznymi) i tak dalej.

A jak było w przypadku forów na Onecie? Najczęściej przyciągały formowych zadymiarzy, którzy chcieli sobie podnieść na forum adrenalinę.
Niestety jesteśmy na forum, które w jakimś stopniu jest kontynuacją dawnego forum na Onecie, razem z jej dobrodziejstwem — użytkownikami — często zadymiarzami, którzy chcą rzucać inwektywami, wulgaryzmami i każdy regulamin uważają za zamach stanu.

I teraz występuje tutaj różnica interesów — pomiędzy tymi zadymiarzami, których żywiołem są forumowe zadymy, a mną, który woli spokój i nie lubi treści napastliwych, obraźliwych itp. (na Onecie też ich nie lubiłem). Niestety nie da się pogodzić tych dwóch światów, a przecież literaci i poeci nie przyjdą pisać na takie forum. A forum jest przecież dla ludzi, a nie tylko dla mnie. Wiec może lepiej wyrzucić regulamin, polikwidować działy tematyczne i wrócić do onetowych  korzeni?

Tylko takie forum miałoby oczywiście zalety i wady (podobnie, jak to było na Onecie — byłyby inwektywy, wulgaryzmy, podszywanie się itp.)

Wydaję mi się, że obecnie nie jestem wcale  jedną ze skrajności. Jestem jedynie zwolennikiem zasady wolności słowa, ale z zachowaniem szacunku do współrozmówcy. Myślę, że to jest właśnie normalność, która dla wielu stała się dzisiaj nienormalnością i faktycznie może być uważana za jakąś skrajność czy dziwactwo (bo przecież np. na YouTube obrażanie się nawzajem, to normalność i codzienność)...

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Jola napisał/a
A tańce będą, i gdzie jest bohater tego zamieszania? :)
Pytam, bo się przygotowałam troszkę: 🎂☕🍻🍸🍷🍺🍧🍦🍨🙂
Spokojnie, impreza się dopiero rozkręca

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Minko, spróbuj nas pomoderować tzn. ich ale nie mnie:)

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zrozpaczona mama
No to jakie wedlug ciebie sa skladniki?...moze to nie jest to samo?...sa tzw udawane drinki...to nie drink to taki aperitif...

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Hahah Dario!...nie wywoluj wilka z lasu:))...bo kto wie?....

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Campari tez trzeba zmieszac...bo samo to jak plyn...chociaz  jak  zmrozone dobrze to jest ok...podobnie z aperolem ale nie mam pojecia jaki to plyn do mycia naczyn moze byc:))?...

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Zrozpaczona mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama