Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

hiena
A na co mi wodzirej?...na innym tez jakos nie wodzirowal...wystarczy ze komus Sam wpadnie pomysl I juz jest watek...

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
Wydaję mi się, że każde forum powinno mieć odpowiedni kontent.
Na przykład forum akwarystyczne najczęściej przyciąga miłośników akwarystyki (przyciąga tematami akwarystycznymi) i tak dalej.

Nas też coś przyciąga, tym czymś jest nałóg  ;-).

A jak było w przypadku forów na Onecie? Najczęściej przyciągały formowych zadymiarzy, którzy chcieli sobie podnieść na forum adrenalinę.
Niestety jesteśmy na forum, które w jakimś stopniu jest kontynuacją dawnego forum na Onecie, razem z jej dobrodziejstwem — użytkownikami — często zadymiarzami, którzy chcą rzucać inwektywami, wulgaryzmami i każdy regulamin uważają za zamach stanu.

Nie każdy tylko zbyt rozbudowany, rygorystyczny, nie wszystko trzeba regulować przepisami.

I teraz występuje tutaj różnica interesów — pomiędzy tymi zadymiarzami, których żywiołem są forumowe zadymy, a mną, który woli spokój i nie lubi treści napastliwych, obraźliwych itp. (na Onecie też ich nie lubiłem)
Niestety nie da się pogodzić tych dwóch światów, a przecież literaci i poeci nie przyjdą pisać na takie forum. A forum jest przecież dla ludzi, a nie tylko dla mnie. Wiec może lepiej wyrzucić regulamin, polikwidować działy tematyczne i wrócić do onetowych  korzeni?

Wystarczy zredukować regulamin, rozszerzyć ogóle, nie likwidować istniejących działów, ale już nie przenosić wątków i nadzorować. Tak myślę.
Literaci zajrzeli, może zostaną, bądź optymistą (umiarkowanym) ;-).

Tylko takie forum miałoby oczywiście zalety i wady (podobnie, jak to było na Onecie — byłyby inwektywy, wulgaryzmy, podszywanie się itp.)

Wydaję mi się, że obecnie nie jestem wcale  jedną ze skrajności. Jestem jedynie zwolennikiem zasady wolności słowa, ale z zachowaniem szacunku do współrozmówcy.

Chciałabym napisać, że zgadzam się z każdym słowem, ale dla uczciwości muszę napisać, że jesteś  ciężkim przypadkiem ;-).

 Myślę, że to jest własnie normalność, która dla wielu stała się dzisiaj nienormalnością i faktycznie może być uważana za jakąś skrajność czy dziwactwo (bo przecież np. na YouTube obrażanie się nawajem, to normalność i codzienność)...

Po prostu bądź i dbaj o to miejsce, być może dla niektórych ostatnie.

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
byl taki film ze starym Stuhrem " Wodzirej " i chyba jak pamietam to byl z niego kawał skurkowanca

http://www.youtube.com/watch?v=6hjsZDQOqAo&

Re: Wieczorek pożegnalno-towarzyski z okazji dymisji Darka

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zrozpaczona mama
Dziękuję za podróż do Włoch ;-). W czartek jestem zaproszona na zlot czarownic, jeśli uda mi się kupić co trzeba, będziemy próbować, chyba, że one już to znają i wyjdę na durnia :-).
,,

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

,,
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

Oo imprezka była? No to wypiję za zdrówko samozdymisjowanego  , co prawda przegapiłem okres Twej moderacji Darrio ale pewnie było ciekawie ;)

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

da®®io
oj, dzialo sie, echa tego niosa sie az po Atlantydzie:)

Re: Wieczorek pożegnano-towarzyski z okazji dymisji Darka

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,,
Nie przekrecaj mojej wypowiedzi!...