Sprawdzam czy działa olalalala

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

dziewczyna z perłami
ale...jak okaże się, że Szuw jest drugą połówką Rebeliantki, wtedy niestety musimy poszukać dla ciebie jakiegoś "Iluma".
,-2

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

,-2

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

dziewczyna z perłami
 pamiętam, że miałaś do niego maila. Zadaj mu jakieś pytanie. On zajmował się ezoteryką i prawdopodobnie wróżył.

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
Super dziewczyny że jesteście !!!! aaaa w końcu będzie można pisać spokojnie i nie czuć jakiegoś bata nad sobą :)))) A teraz Wam powiem dlaczego zamknęłam swoje forum. A dlatego że tego "wstręciucha" Marcina nie było, albo udawał że go nie było na moim forum. A jak zamknęłam swoje forum, to nagle się objawił na Sylwii. Taaaaak byłam wkurzona że Go nie ma. A co!

Ciii Anula, nie pisz tak głośno, licho nie śpi :)))

Tymczasem dziewczyny, wieczorem, może późnym zajrzę :)

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
ale...jak okaże się, że Szuw jest drugą połówką Rebeliantki, wtedy niestety musimy poszukać dla ciebie jakiegoś "Iluma".

Hmmm...:)

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

dziewczyna z perłami
Zostawiam ci Shivanaudi Adi - "Bezwarunkowa  miłość" i "Bliźniacze dusze".

Teraz wyjeżdżam na urlop. Też życzę wam miłej zabawy.

[...]

Dziękuję Perełko, wspaniałego urlopowania, i nie zapomnij o nas.
Na marginesie, fajnie mieć taki azyl, jak tu.

Do miłego, koniecznie  :)

[...]

Bardzo ciekawa muzyka, życzę udanego odpoczynku :)