Tematy dowolne powinny być pierwsze

,-2

Tematy dowolne powinny być pierwsze

,-2

Re: Tematy dowolne powinny być pierwsze

,-2

Ana, tylko nie Mars....

Chciałbym, żeby obecne forum NIE nawiązywało to tego starego... Trzeba odciąć się od tamtych onetowych forów. Bo ta droga nie jest dobra... Nazwa musi być całkowicie niezwiązana ze starymi forami. Obecne forum ma patrzeć w przyszłość, na nowych, innych użytkowników, a nie w przeszłość.
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
A kolory fajne dobrałaś, tylko ja dałbym biały na tło, a ten trochę ciemniejszy w środku (odwróciłbym je). Lepiej teraz?
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2
,-2