Tematy dowolne powinny być pierwsze

Re: Ana, tylko nie Mars....

Spoko, zawsze można odkręcić jakby co ;p A nad nazwą możemy pomyśleć wspólnymi siłami ;)

Re: Ana, tylko nie Mars....

Nie mówię, że o wodzie — bo tamta nawa to był tylko żart. Nazwa powinna być krótka i celna ;)
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

Kolory już zamieniłem :)
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ale to już było na Onecie, a dlaczego mamy ciągle nawiązywać do Onetu? Lepiej, żeby nazwa była oryginalna :)