Tematy dowolne powinny być pierwsze

Re: Ana, tylko nie Mars....

dziewczyna z perłami
Szuw_ kogo chciałbyś przyciągnąć patrząc w przyszłość?
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Szuw_ kogo chciałbyś przyciągnąć patrząc w przyszłość?
Jeśli chodzi o forum? Jeśli już kogoś chciałbym przyciągać, to kogoś, kto wniósłby coś nowego. Ciągłe nawiązywanie do onetowych Marsów, Czytelni, Magii itp., to trochę kojarzy mi się z festiwalem w Opolu, który jakby zatrzymał się w czasie i co roku przedstawia Marylę Rodowicz, zamiast wnieść powiew świeżości...

Re: Ana, tylko nie Mars....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
Marcin czy nie uważasz że za mocne są te kreski oddzielające fora, i te wokół awatara? hm może troszkę bardziej stonowane, co? bo już same tematy są podkreślone.Jak myślisz?
Ana, jak chcesz to popraw, ale czuję, że każdy z nas ma trochę inny gust (hehe). Ja np. wolę trochę bardziej stonowane kolorystyczne tytuły (granatowe), a Ty bardziej niebieskie — a one trochę dają mi po oczach, oślepiają. Z tymi ramkami wokoło awatarów, to masz rację, one są do zdjęcia. Lepiej zastanówcie się nas nazwą forum :)
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

dziewczyna z perłami
Oki...To sprzyja powtarzaniu tego samego, bo przeszłość ( na onecie) jest tym, co nas poznało ze sobą. Chwile, okoliczności poznania się zawsze mają kluczowe znaczenie dla rozwoju zdarzeń.
Jola rebelianta wyśniła dzisiaj magiczny sen o dwóch połówkach. To bardzo przyszłościowe i dobry znak. Zróbmy ją wróżką tego forum.

[...]

Te kreski będą trochę jaśniejsze, spokojnie, nikt nas nie goni i nie bierzemy udziału w zawodach z forum obok. Jakieś fajne grafiki też dodam na nagłówki, ale ze spokojem :)

[...]

Ok, jestem za, niech Jola będzie wróżką tego forum, postaram się uwzględnić to na jakimś obrazku :)