Tematy dowolne powinny być pierwsze

Re: Ana, tylko nie Mars....

dziewczyna z perłami
"Jeśli otwiera nam się perspektywa wtedy przeszłość zostawiamy za sobą." (mój dobry znajomy z przeszłości)

Re: Ana, tylko nie Mars....

dziewczyna z perłami
Co do grafiki zaufaj własnej intuicji. Jesteś genialnym obserwatorem.

Re: Ana, tylko nie Mars....

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
"Jeśli otwiera nam się perspektywa wtedy przeszłość zostawiamy za sobą." (mój dobry znajomy z przeszłości)

Fajny klimat na motto forum.

Może również podawajmy swoje propozycje i potem wybierzemy takie o najciekawszym, najmocniejszym ładunku emocjonalnym.

Kolejny czasowy wątek np. "Proponowane cytaty, myśli, sentencje".

Własciwie taki wątek z mądrymi, filozoficznymi myślami mógłby cały czas być na forum, każdy z forumowiczów wpisywałby sentencje, która w danym momencie do niego najbardziej przemawia:)
Ja bardzo lubię myśli Alberta Einsteina, np. "Wyobraźnia jest cenniejsza od wiedzy, gdyż wiedzą jest ograniczona, a wyobraźnia nie", sami przyznacie, że coś w tym jest:)

:)

Re: Ana, tylko nie Mars....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Oki...To sprzyja powtarzaniu tego samego, bo przeszłość ( na onecie) jest tym, co nas poznało ze sobą. Chwile, okoliczności poznania się zawsze mają kluczowe znaczenie dla rozwoju zdarzeń.
Jola rebelianta wyśniła dzisiaj magiczny sen o dwóch połówkach. To bardzo przyszłościowe i dobry znak. Zróbmy ją wróżką tego forum.

Dzięki Perełko, ale to Ty jesteś znawcą tematu na tej płaszczyźnie, ja nawet nie potrafiłam snu zinterpretować.
Jestem "czuciowcem":)), wierzę w to co czuję, wierzę bo tak czuję, intuicyjnie postrzegam.
Mogę być Muzą :))), (żartuję), ale Wróżką forum zdecydowanie powinnaś zostać Ty Perełko, szczerze.
Poza tym potrafisz w kilku słowach wyłowić sedno, ja piszę dużo  (podobnie jak Marcin:), mój elaborat na 5 stron, Ty Perełko wyrazisz czasem tylko w jednym zdaniu, jak Czarodziejka :)
Czytasz ludzi jak książkę, z łatwością wyławiasz sedno, które każdego charakteryzuje. I to jest super, ale to Twój talent, nie mój.
:)

Re: Ana, tylko nie Mars....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Co do grafiki zaufaj własnej intuicji. Jesteś genialnym obserwatorem.
Dzięki, ja również uważam, że jesteś świetnym obserwatorem :)