Tematy dowolne powinny być pierwsze

Re: Ana, tylko nie Mars....

Ana napisał/a
Czcionkę też hahahaha :))))
A wiesz dlaczego? Bo tamta czcionka jest lekko za szeroka i napis "Wyświetleń", miałem za ekranem z prawej strony :)
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
Ja proponuję coś  byczego, ziemnego, stałego, coś jak opoka i skała:) a nie tylko woda, rybki i akwarium hehhe :))))
To bardzo dobry pomysł, może być torreador i byk w nagłówku ;p
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2
,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

,-2

Re: Ana, tylko nie Mars....

Ana napisał/a
Ponadto Torreador to główny uczestnik korridy, zadający bykowi  zabójczy cios szpadą buuu
Ale czasami  chyba byki ponoszą na rogach torreadora  ;)