Sputnik lubił takie filmiki...

Wenus
aż wstyd się przyznać ale znam tego kierowcę :( Zachciało mu się jechać do swej pani co mieszka w stolicy... https://www.youtube.com/watch?v=-2BUIK95sMg

Re: Sputnik lubił takie filmiki...

da®®io
Minko, tutaj masz fajny filmik sputnika-ciekawe gdzie On wsiąkł?
http://www.youtube.com/watch?v=E-DwJoiNiCM&

Re: Sputnik lubił takie filmiki...

Wenus
Już go kiedyś zapodał.
 Myślę, że miał dość. Szkoda, bo fajny był z niego herbatnik ;)  Mam nadzieję, że się odezwie, bym zadzwoniła ale numer mi się gdzieś zapodział :(

Re: Sputnik lubił takie filmiki...

A macie jakies wiadomosci o Sputniku? Na wysepce ktos twierdzil, ze nie zyje.

Re: Sputnik lubił takie filmiki...

Wenus
Weź przestań, nawet tak nie mów! Jola Rebeliantka ma do niego numer, to może sprawdzić jak mu tam się wiedzie i czemu się nie odzywa.

Re: Sputnik lubił takie filmiki...

Ryo2
Można go chyba też próbować złapać przez YT. Chyba ma/miał tam swój kanał

Re: Sputnik lubił takie filmiki...

Zajrzał przelotnie na forum obok

Re: Sputnik lubił takie filmiki...

Wenus