Sputnik!

Kpt.Wojtek
Przestan sie przed nimi kajac! Oni tylko czekaja jak te pajaki w sieci i beda ci wbijali poczucie winy. Wataha nie przeprasza "lewakow";)
Niech najpierw ciebie przeprosza za swoje wpisy na twoj temat.

Re: Sputnik!

MaryLou
Sputniku!  Mam podobne zdanie do Kapitana. Czesc dawno nie widziany:)

Re: Sputnik!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Daj mi szansę ;)

Re: Sputnik!

Kpt.Wojtek
Dajesz im szanse na dalsze pomiatanie toba:D

Re: Sputnik!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Nie wiem jak to rozoumieć?! Jak chcesz to pójdę spać! :) Chętnie bo ogrodnik pracuje sekatorem a to mnie uspokaja,..

Re: Sputnik!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Bo to lubię ;)

Re: Sputnik!

da®®io
sputniku, czy loth to jest Twój kolo z reala? czy wiesz o nim więcej niz my? bo ja go widze jako rozmemlanego bajeranta i sciemniacza

Re: Sputnik!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Dość []! :))) Idę na obiad :) Chyba owoce morskie z ryżem se mlasnę :)
12