Synek ze Śląska - wali prosto z mostu o Muzułmanach

Synek ze Śląska - wali prosto z mostu o Muzułmanach

Synek ze Śląska - wali prosto z mostu o Muzułmanach i nie owija w bawełnę

Czy słyszałeś już o youtuberze - podróżniku "Fazowskim"?  Jest obecnie tak popularny, że musiało coś się Tobie obić o uszy.
 "Faza", "Fazowski" to chłopak ze Śląska - wraz z kamerą przemierza świat autostopem. Filmiki ze swoich egzotycznych podróży zamieszcza na Youtube, na kanele "Przez Świat Na Fazie" <<--
"Faza" podróżuje bardzo ekstremalnie - samotnie (tylko on, namiot i kamera). Śpi gdzie popadnie np. w Meczetach, w namiocie i podróżuje praktycznie bez pieniędzy.
Szczególnie polecam jego ostatnie filmiki z krajów muzułmańskich. Posłuchaj co "Faza" ma do powiedzenia o Muzułmanach. Warto posłuchać i obejrzeć. Wiedza takiego podróżnika, który poznaje świat od przysłowiowej kuchni jest z pewnością bardzo cenna.

"Faza":
"Nie bójcie się, nie patrzcie na telewizję, absolutnie nie patrzcie na propagandę, którą wciskają wam, nam w telewizji.
Dla mnie i dla większości podróżników, którzy byli w Iranie  - Iran jest najbezpieczniejszym krajem świata (...)
Wszyscy są pomocni, wszyscy chcą Ci pomóc, możesz spać gdzie zechcesz, nikt nie jest agresywny
(a przecież ponad 90 % to wyznawcy Islamu) (...)

(...) Dostałem od nich pożywienie, dostałem od nich czaj (...) Przetrwam kolejny dzień...

Nie wszyscy są tacy źli, nie można wszystkich do jednego wora wrzucać, to tak jakby wszyscy mówili, że wszyscy Polacy to są złodzieje, nie jest tak nie... Tak samo nie wszyscy Muzułmanie są źli. Trochę wzruszony jestem."

W Iranie:

(...) Lubię spać w meczecie, to jest po raz trzeci podczas tej wyprawy, po raz czwarty w moim życiu, po raz pierwszy w Iranie. Czyli jak widać Muzułmanie nie tacy straszni jak ich malują (...)

Iran - Kaszan, Abyaneh:

Iran, droga do Teheranu

Pierwsze dni w Iranie

Pakistan:

Posłuchaj, obejrzyj i zastanów się czy naprawdę wszyscy Muzułmanie są tacy jak o nich myślisz, jak o nich pisze dzisiaj Internet (a wiadomo co pisze:  wszyscy Muzułmanie to terroryści itp.).
Nie płyń z prądem takiej propagandy, myśl samodzielnie i nie traktuj ludzi przez pryzmat odpowiedzialności zbiorowej, miłego oglądania.

Re: Synek ze Śląska - wali prosto z mostu o Muzułmanach

"#109 Przez Świat na Fazie - Polscy misjonarze | Wybrzeże Kości Słoniowej"