System "dobrej zmiany"

Kpt.Wojtek
Czy polskie służby są w posiadaniu systemu Pegasus - jednego z najlepszych systemów inwigilacji na świecie?
Program ten bez wiedzy użytkownika potrafi odczytywać dane z telefonu, nagrywa rozmowy czy obraz z kamery. Jest niewykrywalny. Specjaliści z Kanady mówią, że zauważyli jego działanie nad Wisłą. Materiał magazynu "Czarno na białym"

- Na podstawie skanowania internetu i analiz okazało się, że system Pegasus jest aktywny w Polsce - mówi John Scott-Railton z CitizenLab. Badacze z Toronto są pewni, że Polska posiada swojego operatora Pegasusa, więc że używa go któraś z polskich służb.

- Po pierwsze znaleźliśmy infekcje zlokalizowane tylko w Polsce. Po drugie operator Pegasusa miał domenę ".pl", a więc polską domenę. I ostatecznie analiza wykazała, że cała infrastruktura systemu Pegasus jest powiązana z Polską – dodaje analityk.
To więc wskazuje, że - według danych będących w posiadaniu specjalistów z Kanady - inwigilowane telefony korzystały z polskich sieci i bez wiedzy użytkowników wysyłały dane do operatora platformy podsłuchowej zlokalizowanej w naszym kraju.

calosc:
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/system-pegasus-i-pytania-do-cba-czarno-na-bialym,964972.html

Re: System "dobrej zmiany"

Jak tylko zobaczyłem tytuł to pierwsza myśl "system się []" dalej nie musiałem czytać ;)

Re: System "dobrej zmiany"

da®®io
zyjemy w czasach Matrixa i Archiwum X i dlatego jestem przekonany, ze od dawna wszyscy jesteśmy inwigilowani i  szufladkowani przez różnych " kolekcjonerów " naszych danych i profili osobowych - a serwery z naszymi dossier znajdują się w centralach za Atlantykiem i pewnie w Moskwie

Re: System "dobrej zmiany"

Sputnik
Za 500+ zostały kupione głosy i wszystko. Pińcet to ja dziennie zarabiam o ile mi się chce ;)