Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

Szczęśliwego Nowego roku życzę wszystkim swoim przyjaciołom i nieprzyjaciołom! I bardzo ważne, żeby nasze szczęście nie było nieszczęściem naszych wrogów i na odwrót! Być może brzmi to, jak utopia lub science fiction, ale niech się tak stanie!

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

dziewczyna z perłami we włosach
Na startowej stronie widać, że zamierzasz "ciągnąć ten wózek" z trudem i mozołem, ale... dobrych życzeń nigdy dość.  Szczęśliwego Nowego Roku!

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

dziewczyna z perłami we włosach
Na stronie startowej widać, że to wejście w kanał. Złapałeś lotharowe flow.

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
Na startowej stronie widać, że zamierzasz "ciągnąć ten wózek" z trudem i mozołem, ale... dobrych życzeń nigdy dość.  Szczęśliwego Nowego Roku!
To prawda i często się zastanawiam, czy to ma jakiś sens, bo po prostu nie mam czasu na siedzenie na forum i rozmawianie, ale założyłem sobie, że, w 2019 roku postaram się, chociaż godzinę dziennie poświecić na Muti forum. A ta godzina, to wbrew pozorom bardzo niewiele. Wystarczy, że trochę poczytasz, przejrzysz wątki, odpiszesz na kilka komentarzy i już godzina jest za Tobą ;) Szczęśliwego Nowego Roku!

[...]

Jak się uwolnić od lotharowego flow? ;)

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

wróżka Indygo
Czy to ma jakiś sens, kiedy nie masz czasu na siedzenie na forum i rozmawianie? To po co się męczyć?
Drogi Szuw_ takie sytuacje budzą we mnie wróżkę.
Dla forum jest sukces, ale jeśli jego podstawą jest obfitość, a nie niedobór.
Stres powinieneś zamienić na zabawę, jeśli ta godzina nie ma być stracona.

Przyjęłam jako wróżka nowe imię.

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

wróżka Indygo
Lothar wszystko obraca na odwrotną stronę, by podładować adrenalinę.

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

wróżka Indygo
Pięknie w Nowy Rok weszła Lwiczka - Budda i wpływ na rzeczywistość, a także Jola - nowy początek, ale wejście z dojrzałością jak królowa.
12