Szczęśliwego Nowego Roku 2022!

„Sylwester to nieszkodliwa coroczna instytucja, przydatna tylko jako wymówka dla rozwiązłego picia, telefonów od przyjaciół i głupich zamiarów”.

Mark Twain

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2022!

Sputnik
Nie ma to jak se petardę pierdyknąć :)

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2022!

Przyłaszczka
Dziękuję, Szuwarku, wzajemnie życzę Tobie, koleżankom i kolegom z forum cudownego Nowego Roku, pełnego harmonii. dostatku i miłości.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2022!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
A tak serio to jeżeli macie Pupili to w Sylwestra totalnie Ich ignorujcie na reakcje paniki w momencie wystrzału. Jestem behawiorystą i znam się na Zwierzynie :)

Podam przykład z dziś: Będąc u moich Staruszków co mieszkają na Starym Mieście w Warszawie i pierdyknęła petarda na podwórku.
Ledwo zdjąłem kurtkę więc swoboda ruchów i HYC! :)

Wiem gdzie się chowa Pieseł w momencie wystrzału więc wskoczyłem do tzw. azylu :)

Domownicy popukali się w głowę łącznie z zażenowaną miną Pieseła - o co kaman/?/

Problem rozwiązany :)

Innymi słowy ignorować wybuchy jeśli Zwierzyna jest płocha.

Miałem dwa Zwierzaki, które uwielbiały fire-worksy... To był Łyżew Niemiecki i Papuga marki Rudosterka druk koloru Zielonolica :)

Kochały wręcz abortaż i czuły podniecenie w momencie zagrożenia :)

Cóż... To tyle z mojej strony.

Wszystkiego DOBREGO :)

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2022!

Dzięki WIELKIE Adminie za iluminację na głównej i życzenia :)

Dziś... PARDON... Jutro postaram się posłać relację z XXII piętra z widokiem na Centrum Warszawy :)

Bądźta czujni... :)

Tymczasem Muzyczka :)

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2022!

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2022!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2022!

MaryLou
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W 2022 !!!!!!
12