Szefie, czy Ty jeszcze żyjesz?

Sorki za to, może mało delikatne pytanie, ale dawno się nie odzywałeś Szuwarku.

Re: Szefie, czy Ty jeszcze żyjesz?

da®®io
czuję, ze naszego szefa zaraz tutaj " telepatycznie " ściągnę

Re: Szefie, czy Ty jeszcze żyjesz?

Wenus
O ile coś takiego jak telepatia w ogóle istnieje ;)

Re: Szefie, czy Ty jeszcze żyjesz?

da®®io
powiem Ci, ze pomiędzy osobami będącymi w ścisłych telacjach jest cos takiego i nawet ja jako racjonalista tez tego kilka razy doswiadczyłem  ps. czytałaś pocztę?

Re: Szefie, czy Ty jeszcze żyjesz?

Wenus
nie...…. ale już zaglądam.

Re: Szefie, czy Ty jeszcze żyjesz?

zmartwiłem się Twoim przygnębiajacym nastrojem i mnie trochę poniosło, więc wykaż wyrozumiałość

Re: Szefie, czy Ty jeszcze żyjesz?

Wenus
Dzięki za te słodkości... to miłe z Twojej strony.

Re: Szefie, czy Ty jeszcze żyjesz?

da®®io
czyli ok? szkoda, ze nie mogą być one w realu, ale dzięki:)))
ps. to Twoje oczko lubię najbardziej z uwagi na kolorystykę i wykadrowanie
123