Mundialowe wróżkowanie ;)

Ryo2
Jak wiecie zbliża się największa piłkarska impreza świata. Z tej okazji pojawiają się rznej maści przepowiednie kto wygra , kto wyjdzie z grp itd

Dziś wrzucam typy trenera Manchesteru United. Jose Mourinho typuje że z grp wyjdą:

Grupa A: 1. Urugwaj, 2. Rosja
Grupa B: 1. Hiszpania, 2. Portugalia
Grupa C: 1. Francja, 2. Australia
Grupa D: 1. Argentyna, 2. Nigeria
Grupa E: 1. Brazylia, 2. Szwajcaria
Grupa F: 1. Niemcy, 2. Meksyk
Grupa G: 1. Anglia, 2. Belgia
Grupa H: 1. Senegal, 2. Polska

Czyli zagramy z Anglią jego zdaniem :)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Lwiczka9
Nie mam nic przeciwko:)
Wynik?
Obysmy wyszli z naszej grupy..
Ja zawsze optymistka,a tym razem...//
Pozdrawiam wieczornie i nocnie dobranoc:)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Ryo2
Osobiście bym wolał żebysmy wyszli w towarzystwie Japonii bo od dawna im kibicuję no ale fajnie by było mieć za przeciwników Anglię.  Znowu by nas uraczono w mediach historią niesmiertelnego Wembley , to mecze z tradycją :D

Pozdrawiam Cię również Lwiczko no i dobranoc :)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Lwiczka9
No i zapomnialam powitac Pana Moderatora!  zatem Ahoj,Krzyś,moderuj nam milosciwie:) Pozno wrocilam,spacerek cudny,a teraz deszczyk letni popadal,czego i Tobie zycze:) Do milego,jeszcze sobie pogwarzymy o MS,juz sie ciesze:) Z ta Anglia to spoko....ja bym chciala,zebysmy najpierw wygrali z np.Senegalem:)..na poczatek...ps. wow,Wembely,łezka w oku..:))

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

wg. mnie Senegal i Japonia nie wyjdą z naszej grupy - Polska i Kolumbia bedzie w niej triumfować

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ahoj ahoj Lwiczko :)
Nooo postaram się tu nie odstawiać jakowegoś Krwawego Hegemona :D
Senegal jest w zasięgu , zresztą w tej grupie to z każdym możemy wygrać. Wiec równie dobrze możemy zagrać z Anglikami z pierwszego miejsca. No ale zobaczymy. Tak czy siak byłoby fajnie gdyby jakiś azjatycki lub afrykański zespół wrócił z medalem :)
Też lubię wieczorne spacerki ;)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

wg. mnie Senegal i Japonia nie wyjdą z naszej grupy - Polska i Kolumbia bedzie w niej triumfować
Może , to w sumie dość wyrównana grupa. Akurat Japończycy moga Kolumbii numer zmalować , z Afrykańczykami będzie ciężej bo to rosłe chłopiska ale może techniką cos zwojują :)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
a po wyjsciu z grupy wolałbym abyśmy grali z Belgią, a wiec chyba musimy wygrać te nasza grupę
1234 ... 7