Mundialowe wróżkowanie ;)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Ryo2
Gdyby ktoś z Was chciał się pobawić we wróżkowanie to proszę bardzo.
Tak wyglądają grupy:

Mundial 2018 - GRUPY
Grupa A
1. Rosja
2. Arabia Saudyjska
3. Egipt
4. Urugwaj

Grupa B
1. Portugalia
2. Hiszpania
3. Maroko
4. Iran

 Grupa C
1. Francja
2. Australia
3. Peru
4. Dania

Grupa D
1. Argentyna
2. Islandia
3. Chorwacja
4. Nigeria

Grupa E
1. Brazylia
2. Szwajcaria
3. Kostaryka
4. Serbia

Grupa F
1. Niemcy
2. Meksyk
3. Szwecja
4. Korea Płd.

Grupa G
1. Belgia
2. Panama
3. Tunezja
4. Anglia

Grupa H
1. Polska
2. Senegal
3. Kolumbia
4. Japonia

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
z grupy A. wyjdą Rosja i Urugwaj

z grupy C. -stawiam na Francje i Danię
z grupy D. typuję Argentynę i Chorwację

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Lwiczka9
Hello,ominelo mnie to,ze z grupy wychodza 2 druzyny,wow,myslalam,ze jedna stad moje obawy o nasza druzyne:) to ok. Jestem w domu:) Jutro cos tu wywrózę:))) Milej nocki!

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
przy 4 zespolach zawsze wychodzily z grupy 2 a czasem to3

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Moje typy (bazujące trochę na chciejstwie jednak :D)
Grp A:
1.Urugwaj
2.Egipt

Egipt zajął drugie miejsce w Pucharze Narodów Afryki wiec nie są jakimiś leszczami a Urugwaj to klasa sama w sobie. Rosja to niby gospodarz ale jednak piłkarsko nie są dośc mocni ;)

Grp B:
1.Hiszpania
2.Portugalia

Reszta ma marne szanse

Grp C:
1.Francja
2.Dania

Grp D:
1.Argentyna
2.Chorwacja (rzucałem monetą bo Nigeria też jest mocna :D)

Grp E:
1.Brazylia
2.Serbia

Grp F:
1.Niemcy
2.Szwecja (też rzut monetą bo Meksyk jest mocny a Korea w sumie też może namieszać)

Grp G:
1.Belgia
2.Anglia

PS: Choć for fun będę kibicować Panamie :D

Grp H:
1.Polska
2.Japonia

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
Serbia i Szwecja raczej nie

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Ryo2
Zespoły z Bałkanów są nieobliczalne i spokojnie mogą wygrać ze Szwajcarami , natomiast Szwecja ...cóż. Mam w pamięci ich mecz z Niemcami gdzie przegrywali 0:4 a na koniec był wynik 4:4  :)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
no to masz filmik z tego meczu
http://www.youtube.com/watch?v=AaB8hvd4cF0&