Mundialowe wróżkowanie ;)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Ryo2
Jola napisał/a
U którego (o ile to nie top secret) bukm najczęściej? :)
Mialeś jakiegoś ulubionego czy zależało głównie od kursu?
Podobno na tej płaszczyźnie nie ma sentymentów, ale na przestrzeni pracy poznałam takich, którzy wierzyli, iż ma szczęście w danym punkcie, a nawet uzależniali od osoby przyjmującej zakład! :)))
W STSie głównie (bo koło niego najczęściej przechodziłem)  :D

Twoi znajomi chcieli się dostroić do Fortuny w myśl zasady że im lepiej się czują w danym miejscu tym większa szansa na fart. W sumie coś jest na rzeczy ;)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

No wlasnie kiedy to bylo?...przy okazji powiem...ze strona tego Forum...Ma znow ten sam format jak wczesniej...

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
to inne formatowanie musi miec związek z Twoją przeglądarką-ja nie zauważam żadnych zmian w wyswietlaniu strony, a i formatowanie jest takie samo

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

No to powrózmy...osttanio nie sl;edzilam za bardzo losów pilki swiatowej,wiec troche intuicji i sentymentow uczuciowych oraz...wspomnieniowych..:))
Gr A Rosja ,Urugwaj
Gr B Portugalia,Hiszpania
Gr C Francja ,Dania
Gr D Argentyna, Islandia
Gr E Brazylia,Szwajcaria
Gr F Niemcy,....yyyyy...Meksyk? Tu mam najmniejsza wiedzę
Gr G Belgia, Anglia
Gr H Kolumbia ,Polska(wieeeelkie chciejstwo!))
Chcialabym,zeby Polska byla "czarnym koniem" tych mistrzostw,ups,no,po prostu...niech ma to Mistrzostwo!:)))))

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
moje typy są podobne tylko ja stawiam na Chorwację, a nie na Islandię

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Islandia namieszała zdrowo na Euro wiec możesz mieć rację Lwiczko ;)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Jakos tak mi duzo Europy wyszło:)) nie wiem co tam z innymi../// jaki poziom etc..Za to teraz obejrzałam w tv resume naszej spadkowej do 3ciej gwardyjki ,ktora np. wygrała z Garbarnią kraków dobijajaca sie teraz do 1 ligi... 80proc.druzyn zawsze mialo z gwardyjką  jakis klopot,łatwo sie nie poddala...tyle i az tyle. trzymam kciuki za widzew...Dobrej nocki...chcialoby sie powiedziec  "Darek do domu" ,jak tam cie zobaczylam////

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Islandia mnie ujeła,bo akurat "moi" ogladali ich na Euro wlasnie na telebimach w Reykjaviku razem z ..Polakami:)) teraz chyba maja kiepska passe,no zobaczymy...
1234567