Mundialowe wróżkowanie ;)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
no to masz filmik z tego meczu
http://www.youtube.com/watch?v=AaB8hvd4cF0&

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Nie ma się co podniecać...to będą  beznadziejne mistrzostwa...co to za zespoły?...
Panama...Nigeria...Kostaryka itd...najgorszy skład od lat:/!...

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Angela miała ubaw z tego meczu chyba :D

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hienko , Nigeria to bardzo mocny zespół. Kostaryka ma też swoje chwile chwały Np pamiętam Copa America w Argentynie gdzie Kostaryka pojechała jakimś młodzieżowym składem i nie dała się Argentynie mimo że Messi się wywracał w polu karnym nawet

A co do Panamy to będzie fajnie jak komuś urwą punkty :D

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Moje wrózkowanie:

Grupa A: 1. Urugwaj, 2. Rosja.
Grupa B:1. Hiszpania, 2. Portugalia
Grupa C: 1. Francja, 2. Dania
Grupa D: 1. Argentyna, 2. Nigeria
Grupa E: 1. Brazylia, 2. Serbia
Grupa F: 1. Niemcy, 2. Szwecja
Grupa G: 1. Anglia, 2. Belgia
Grupa H: 1. Senegal, 2. Polska

W sumie to postawiłem, na tych wydawać by się mogło najsilniejszych, ale w praktyce i te pozornie słabsze drużyny mogą sprawić niespodzianki i namieszać, więc zobaczymy, jak to będzie

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Ale to nie jest klasa światowa człowieku...Nigeria...Kostaryka...coś tam było słychać...ale Maroko...Tunezją...Arabia saudyjska...no nie ma o czym gadać...nie ma
Włoch ani Holandii...czy nawet Czech...to nie będzie spektakularne widowisko:/...

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

hiena
A Rosja leci od razu...na zbity pysk!...nie ma szans...

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hienko...swiat poszedl do przodu,teraz geografia pilki jest inna niz za "naszych czasow" :)))) Niestety,live is brutal...Nie wiem,czego to wina///moim zdaniem rozgrywki sa tak ustawione,zeby bylo rowna reprezentacja wszystkich kontynentow a nie najlepsi z najlepszych. To i tak podobno ostatnie takie MS..nastene maja byc w Katarze zupelnie inne,z innym systemem..A moze mi sie cos pokickało z MEuropy:)))ave....
1234567