Mundialowe wróżkowanie ;)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Ryo2
Lwiczka9 napisał/a
Islandia mnie ujeła,bo akurat "moi" ogladali ich na Euro wlasnie na telebimach w Reykjaviku razem z ..Polakami:)) teraz chyba maja kiepska passe,no zobaczymy...
Fajnie grali. A "kiepska passa" mym zdaniem nie dotyczy wielkich imprez. Tam się inaczej gra. Jednych to paraliżuje (Polska przed ostatnim Euro) a innych mobilizuje jak chociażby Islandię.  Wikingowie mogą zdrowo namieszać czego im życzę ;))

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Ryo2
Porcja kolejnych wróżb:

Pięciu ekspertów prestiżowego ”Sports Illustared” typowało możliwy przebieg zbliżających się mistrzostw świata. W aż czterech przypadkach dziennikarze nie widzą w fazie pucharowej reprezentacji Polski....
https://sport.onet.pl/mundial-2018/reprezentacja-polski/mundial-2018-polska-nie-wyjdzie-nawet-z-grupy-mistrzostw-swiata/rl283ry

Lothar Matthaeus typuje wyniki mundialu: Brazylia mistrzem świata, Polska nie wyjdzie z grupy...
https://sport.onet.pl/mundial-2018/lothar-matthaeus-typuje-wyniki-mundialu-brazylia-mistrzem-swiata-polska-nie-wyjdzie-z/z3bznfh

- Polską drużynę stać na medal - przyznał Oleg Salenko, król strzelców piłkarskich mistrzostw świata z 1994 roku,...
https://sport.onet.pl/mundial-2018/reprezentacja-polski/oleg-salenko-polska-druzyne-stac-na-medal/nkxsrss

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
przewiduję finał Francja - Anglia i jeśli Anglii wyjdzie w miarę spokojny mecz z Chorwacją to ponieważ oba mecze mogą grać na tym samym stadionie w Moskwie to Anglia może być Mistrzem - zobaczymy jak zagrają z Chorwacją

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
a tutaj wrzucam taką stronkę o Mundialu 1978 w Argentynie
https://sport.onet.pl/pilka-nozna/historia-ms-argentyna-1978/nk9g8

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
A TO JEST ARCHIWUM WSZYSTKICH WYNIKÓW MECZÓW JAKIE PADŁY NA MISTRZOSTWACH ROSJA 2018
http://www.90minut.pl/liga/0/liga9908.html

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

Ryo2
Cool stronka , dzięki ;)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
to jest skarb kibica piłki nożnej:)

Re: Mundialowe wróżkowanie ;)

da®®io
a teraz mam takie pytanie z gatunku gdybania - wiedząc jak zagrały na Mundialu wszystkie afrykanskie drużyny to czy z innym zespołem Afryki poszłoby Polakom lepiej? bo skoro Senegal-nie, Nigeria-nie, to kto? Egipt, Maroko, Tunezja bo to z nimi gralibyśmy ten pierwszy najważniejszy mecz - ja optuję za Tunezją bo na nich bysmy mieli szansę zdobyć 3 pkt i wtedy z Kolumbią bylby zapewne remis