Szkoda czasu na zbędne dyskusje i przekonywania....

Szkoda czasu na zbędne dyskusje i przekonywania....

MaryLou

"Pewien osioł powiedział tygrysowi:
- Trawa jest niebieska.
Tygrys odpowiedział mu:
- Nie, trawa jest zielona.
Dyskusja nabrała tempa i obaj postanowili poddać sprawę arbitrażowi i w tym celu zwrócili się do lwa, króla dżungli.
Przed dotarciem na polanę w lesie, gdzie na tronie siedział lew, osioł zaczął krzyczeć:
- Wasza Wysokość, czy to prawda, że trawa jest niebieska?
Lew odpowiedział:
- To prawda, trawa jest niebieska.
Osioł rzucił się naprzód i kontynuował:
- Tygrys nie zgadza się ze mną, zaprzecza i denerwuje mnie, ukaraj go.
Król wtedy oświadczył:
- Tygrys zostanie ukarany 5 latami milczenia.
Osioł skoczył z radości i poszedł swoją drogą, zadowolony i powtarzając:
- Trawa jest niebieska, trawa jest niebieska...
Tygrys przyjął jego karę, ale zapytał lwa:
– Wasza Wysokość, dlaczego mnie ukarałeś, przecież trawa jest zielona?
Lew odpowiedział:
- W rzeczywistości trawa jest zielona.
Tygrys zapytał:
– Więc dlaczego mnie karzesz?
Lew odpowiedział:
- To nie ma nic wspólnego z pytaniem, czy trawa jest niebieska czy zielona. Kara jest taka dlatego, że tak odważna, inteligentna istota jak ty nie może tracić czasu na kłótnie z osłem, a na dodatek przyjść i zawracać mi głowę tym pytaniem.

Najgorszą stratą czasu jest kłotnia z głupcem i fanatykiem, któremu nie zależy na prawdzie ani rzeczywistości, a jedynie na zwycięstwie swoich przekonań i złudzeń.

Nigdy nie marnuj czasu na dyskusje, które nie mają sensu…

Są ludzie, którzy mimo przedstawionych im dowodów nie mają zdolności zrozumienia i inni, którzy są zaślepieni przez ego, nienawiść i urazę, a jedyną rzeczą, której chcą, to mieć rację, nawet jeśli jej nie mają.

Kiedy IGNORANCJA krzyczy, INTELIGENCJA milczy.

Twój spokój i cisza są warte więcej."

Re: Szkoda czasu na zbędne dyskusje i przekonywania....

Sputnik
Hej :)
Skoro wszystko zostało już powiedziane to na #uj drążyć temat?!

A tak serio to wiem do czego zmierzasz :)

Przejmujesz się Osobnikami co mają dwie książki na krzyż na których się tylko kurze zbierają od kilkunastu lat?

Błagam Cię!

Prowokatorzy stosujący prymitywne środki będą po nocach nie spać by dyskusje przedłużyć gdyż ich wspólna "masturbacja" nie wystarcza... - terminu użyłem najdelikatniejszego bo różnie bywa wśród Osobników nie mających sensownego zajęcia czyt. Osoby Bezrobotne.

Co więcej! Tu, tu już się powtarzam ale muszę jeszcze raz. Wszystkie inwektywy to dotyczą antysystemowców, olaboga "wolnościowców", zyebanych łbów co zostali zbanowani na innych portalach i 'Nabble' trzyma ich cudem przy życiu :)

No właśnie! Jak tu nie zareagować jak notoryczny kłamca, bajkopisarz pierwszy co zachorował w Polsce na covida, zachorował na omikrona też pierwszy z 200 w Polsce pozarażał ponoć całą swoją rodzinę i jeszcze cieszy ryja! Nie doczekanie!

Trzeba być niezłym szurem albo złym człowiekiem.

Opinię zostawiam Wam bez mojego zbędnego komentarza...

Muzyczka! Co o tym myślę... Ende!

Re: Szkoda czasu na zbędne dyskusje i przekonywania....

MaryLou
Oki,oki....:)

Re: Szkoda czasu na zbędne dyskusje i przekonywania....

Sputnik
:)