Szuw_ musisz podjąć stosowne decyzje i działania

Szuw_ musisz podjąć stosowne decyzje i działania

perełka
Kiedy wygoogluje się multi forum wyświetla się nowa opcja. Multi wyskakuje w dziale grafika google. Sposób, w jaki jest skonstruowana i jak dobiera informacje jest....sami zobaczcie. Rozmowy na forum czy kłótnie są czymś innym niż wykorzystanie przez google tych informacji. Przez multi można wejść na atlantydę, która jawi się jako ściągacz treści nazistowskich i ...szkoda gadać.
Proszę Cię Szuw_ o wykasowanie wszystkich moich wypowiedzi, bo nikt nie będzie manipulował do swoich celów tym jak rozmawialiśmy. Google powinno się wstydzić! Nie my. My mamy prawo do pogadania sobie, a oni tworzą programy kategoryzujące i ośmieszające. Nie można idiotom dawać informacji, z której nie potrafią skorzystać.
Nie wiem jak inne osoby do tego się ustosunkują, ale bardzo cię proszę Szuw o wykasowanie moich postów.

Re: Szuw_ musisz podjąć stosowne decyzje i działania

da®®io
to jest dowód na to, że w necie nic nie ginie i nic na to się nie poradzi bo platforma Nabble to naczynia połączone, a nie osobne fora - wygląda z tego, że rzeczywista Administracja jest za Atlantykiem w Nabble, a " administratorzy forów " pełnią funkcje quazi moderatorskie i nie sa zadnymi wlascicielami jak bredzą za miedzą

Re: Szuw_ musisz podjąć stosowne decyzje i działania

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez perełka
perełka napisał/a
[...]
Hej Perełko,
ale na czym konkretnie polega ten problem? Jeśli wpiszę w wyszukiwarkę Google frazę "Multi forum", to mam taki widok:

Gadżet Google pt. "Obrazy dla..." pokazuje różne obrazy z adresu, które wyszukuje użytkownik. Nie wiem, czy to są losowe obrazy, czy na podstawie ciasteczek (posty najczęściej odwiedzane przez użytkownika itp.), ale mnie to na przykład kompletnie nie przeszkadza.
Obrazy, które pokazuje wyszukiwarka, są przecież częścią publicznego forum i Google ma prawo je indeksować, pokazywać itp. :)

Re: Szuw_ musisz podjąć stosowne decyzje i działania

Tak to wygląda u mnie:

[...]

Dlaczego ośmieszające? Google pokazuje te obrazy, aby zachęcić potencjalnego użytkownika do kliknięcia takiego obrazu i odwiedzenia strony. Często wyskakują linki prowadzące do kłótni lub treści neonazistowskie? Być może dlatego, że algorytm pokazuje treści najchętniej odwiedzane, czytane itp. a może po prostu są to obrazki losowe itp. Wrzuć Perełko na luz i się uśmiechnij :)

PS. Poza tym wyszukiwarka Google pokazuje najczęściej personalizowane wyniki wyszukiwania i u każdego może to wyglądać trochę inaczej.

Przeczytaj też ten artykuł:

https://www.artefakt.pl/blog/seo/usunac-historie-wyszukiwania-google

Re: Szuw_ musisz podjąć stosowne decyzje i działania

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez perełka
Kurde, moje dwa awatary tez pokazali - czy ja jestem nazi?!
Byl grubas w lodce - a teraz szczuplak, ze tralala!

Re: Szuw_ musisz podjąć stosowne decyzje i działania

da®®io
ja występuję pod pomarańczowym avkiem - z tym wyświetlaniem obrazów zawsze tak było że ukazywały się screeny z for na jakich się udzielamy

Re: Szuw_ musisz podjąć stosowne decyzje i działania

da®®io
w tym matrixie - ciasteczka kojarzą nasze wypowiedzi, nasze awki, nasze wizerunki z innych portali - rodo-srodo i wszystko o nas wiedzą
12