Szuwarek Romantyk

Re: Szuwarek Romantyk

dziewczyna z perłami
Niezgadzanie się i dyskutowanie z różnymi skutkami jest czym innym niż trollowanie.

Re: Szuwarek Romantyk

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia
Jakiś powód musi być

Re: Szuwarek Romantyk

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami

Re: Szuwarek Romantyk

dziewczyna z perłami
Serenity, skoro tego nie wiesz to tak musi być.  Inna relacja z Tosią jest ci dana na tym forum.

Re: Szuwarek Romantyk

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
(Ps. Tosia to forumowy troll, który buszował na marsowym forum. Miłego dnia dla moderatorów)
Tosia to chyba Ann110 (była kiedyś taka forumowiczka na starym forum). Wspominam ją sympatycznie. Zawsze miała bujną wyobraźnię i wypowiedzi trochę jakby nie z tej ziemi, oderwane od rzeczywistości. Tylko czy to jest trollowanie, czy może skłonności do lekkiej schizofrenii (niektóre ostatnie wypowiedzi o stalkingu itp. są zastanawiające)? Nie wiem, nie mnie to osądzać. Nie spotkało mnie z jej strony nic negatywnego, w każdym razie nic o tym nie wiem. Pozdrawiam Tośkę i życzę jej dużo zdrowia.