Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

Tak mi sie przynajmniej wydaje bo od 12 tej kiedy zerknelam caly czas gniazdo puste..i hula wiatr...Chyba na dobre odlecialy...Nocowały juz tylo dwa...Niech szczesliwie doleca,a Ciebie prosze o jakis nowy fajny filmik...

Ups,ok.20tej dwa bocki powrocily...czyli,ze jeszcze nie polecialy..:)))

Re: Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

hiena
Już mu pisałam na ten temat...ale stwierdził ze jeszcze nie czas...a tu nic się nie dzieje...dzień po dniu coraz gorzej:(...

Re: Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

Lwiczka9
Ups,hienko..ja ukochalam te bocki i smutno ze odlatuja..Mi one nie szkodzily,a umilaly czas...ale ale...ok.20 dwa powrocily do gniazda,nie zauwazylas pewnie..nie zagladasz tam..W sumie nich jak najdluzej sobie tu siedza,no ale jak odleca to warto nowe rozdanie dac..Bylam w aqwaparku.. i dopiero wrocilam..ave..

Re: Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

da®®io
ja na tym moim nowym rozbudowanym you tube nie mogę ogladac transmisji online, więc podgladam czasem filmiki zamieszczone na tubce i znalazlem taki sprzed tygodnia
https://youtu.be/9hKdA80Nxx4

Re: Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

hiena
Akurat pusto w tym gnieździe dziś tak jak tu...

Re: Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Serio tak polubiłaś je?...ja tam może dwa razy po ileś sekund zerknęłam... i to wszystko...nie płacz jak odlecą to znów przylecą...albo stanie się cud i zostaną?;)...

Re: Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Gniazdo faktycznie jest puste — ale może bociany jeszcze wrócą?
A jak poleciały tylko poszukać Dziewczyny z Perłami albo Joli Rebeliantki, Innej Mamy?

No nie wiem, czy tak, hop siup — powinienem zmieniać dekorację bez przyjrzenia się bocianowej sprawie wnikliwej?

Moim zdaniem ktoś powinien udać się do Sokółki osobiście i wyjaśnić sprawę, a następnie zdać relacje na forum — co i jak...  Może Hienka chciałby pojechać do Sokółki i wszystko zbadać?

Re: Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

Lwiczka9
:)))Dobry pomysł,aby wysłac tam hienkę:)))dowcipnis:)) jednak zampamietam ten moj dzien świateczny-one naprawde dzis po raz pierwszy WSZYSTKIE nie spia w domu...Na moj gust odlecialy na dobre...Nie lubie pozegnan,..buuuuuu...Na mnie tez pora..Pozdrowka!
12