Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

Re: Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

A tak poważniej, to postaram się zmienić dekorację w ciągu najbliższych dni, Pozdrawiam :)

Re: Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

tifani
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Jeszcze nie odleciały, jeszcze są....teraz pójdę popatrzeć na gwiazdy   …  może coś spadnie. Dobrej nocy. ;)
Jednak odleciały...wczoraj, a ja widziałam je chyba tuż przed odlotem.

Re: Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

Lwiczka9
O której wczoraj widzialas jak odlatują? ja przeczuwalam,bo juz tylko 2 nocowaly i spodziewalam sie ze nastepnego dnia,czyli wczoraj juz ich nie bedzie:( Szerokich korytarzy powietrznych Nasze Bocianki!:)

Re: Szuwarku,puste gniazdo i smutny widok..Pora na nowe rozdanie..

tifani
Nie pamiętam... to było w ciągu dnia, w gnieździe był jeden bociek. Po przeanalizowaniu myślę,  że one niekoniecznie już odleciały ale przygotowują się do odlotu,  zbierając się w tych swoich bocianich sejmikach. ;)
12