Szuwarku

Inna mama
Siedząc wygodnie na kanapach, wymądrzamy się na temat tego, jak powinien postępować moderator (w tym przypadku i właściciel) forum. Już wcześniej pisałam, że jest to zajęcie  trudne i niewdzięczne, sama nigdy nie zdecydowała bym się podjąć czegoś takiego.
Chciałam Ci podziękować za uwzględnienie propozycji i za inne drobiazgi, które pokazują jak bardzo się starasz dla ludzi, których nawet nie znasz, za co jestem Ci wdzięczna.
PS.
Bywaj częściej, może powstaną nowe odcinki Allo Allo ;-), wiem...to nie koncert życzeń, ale takiego najbardziej Cię lubię  ;-).
Może powoli wszystko się ułoży, czego sobie i Twojemu forum życzę.

Re: Szuwarku

Inna mama
Zapomniałam...
Cieszy mnie, że u sąsiadów też powoli wszystko wraca do normy :-). Przypomniały mi się słowa z filmu "Sami swoi", gdy po wojnie odnaleźli się starzy sąsiedzi ;-), nie przytoczę bo BARDZO nie chciałabym żeby zostały źle odebrane :-).
Wszystkiego dobrego.

Re: Szuwarku

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
[...]
Spoko, nie masz za co dziękować, każdy na forum ma prawo przedstawiać swoje pomysły i uwagi dotyczące prowadzenia forum, moderowana itp. Szczególnie gdy robi to tak, jak Ty: spokojnie, merytorycznie i bez jakiś napastliwych uwag. Burza mózgów jest jak najbardziej przydatna na forum. To ja dziękuję za przedstawianie opinii i pomysłów. Odnośnie do powiększenia działu "Tematy", to już dawno chciałem to zrobić, ponieważ takie pomysły pojawiały się już wcześniej np. Ana czy Kapitan je przedstawiali. Skoro więcej użytkowników jest podobnego zdania, to, to widzę przeszkód, żeby to poprawić czy zmienić.

PS. Ja też drugi raz nie zdecydowałbym się na pełnienie takiej funkcji społecznie i hobbystycznie, bo to strasznie niewdzięczna rola wymagająca czasu i poświęcenia