Szuwarku,

dziewczyna w perłowej sukience
 spotkaj się z Aną niewirtualnie.  Pojedźcie razem na urlop.

Re: Szuwarku,

dziewczyna w perłowej sukience
Ten post był aktualizowany .
Zostawiam wam piosenkę "Tak blisko"- R. Brzozowski.

Re: Szuwarku,

Ana też jak najbardziej zapisała się w mojej pamięci i nigdy jej nie zapomnę!
Dała mi nieźle popalić (pewnie z wzajemnością) i jednocześnie była i jest mi bardzo bliska! :)
@

Re: Szuwarku,

@
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
Dziewczyno nie szalej :) To jest niemożliwe.
@

Re: Szuwarku,

@
Wesoło z Tobą Szuwarku, wesoło :)

Re: Szuwarku,

dziewczyna w perłowej sukience
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez @
To Ana pisze z Ameryki a nie z N.Sącza?

Re: Szuwarku,

dziewczyna w perłowej sukience napisał/a
To Ana pisze z Ameryki a nie z N.Sącza?
Ana pisze z Ameryki, a ja nadaję z Marsa
,-2

Re: Szuwarku,

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience