Ten "album" o Malcie jest dla lwiczki

Re: Ten "album" o Malcie jest dla lwiczki

da®®io
Katedra w Mdinie-najstarszej stolicy Malty

Re: Ten "album" o Malcie jest dla lwiczki

i na koniec jeszcze jedno ujęcie

"Lazurowego Okna "

Re: Ten "album" o Malcie jest dla lwiczki

Lwiczka9
No jestem zachwycona Darrio tymi widokami,naprawde od rana mi nastroj skoczyl o pare pieter:) Chcialoby sie rzec-i  ja tam bylam..i miod...i wino pilam... Ale nie mowie,ze jeszcze te kraine cud zobacze..Warto sie inspirowac nawet jesli nie bylismy a to wymaga checi i..odwagi (na tym forum?:))) Dziekuje Darrio!ps. wlasnie uslyszalam,zebym lepiej zajela sie..Rumunia i Mołdawia,bo tam mnie niesie za 2 tygodnie:( Jola ladny watek o tym dala tu:http://forum-waszym-zdaniem-dyskusje-na-tematy.2231.n8.nabble.com/Randka-z-Drakul-td1671.html
Pozdrawiam i zmykam po te bilety na podroz...Milego dnia i ..calus specjalny dla Ciebie! Nie przepadam za taka muza,no ale tytul piosenki super! https://www.youtube.com/watch?v=N0IJwikN8gM

Re: Ten "album" o Malcie jest dla lwiczki

da®®io
lwiczko, miło mi że doceniłas moją pracę, a ten całus:) o tym mówi-miłego weekendu, pa
12