Ten wątek dotyczy nieporozumień na forum

Ten wątek dotyczy nieporozumień na forum

zbieram twoje wpisy tutaj a potem sie zobaczy co z nimi zrobic

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Znowu zaczyna "niby mężczyzna ", moge Ci udowodnić ,że nim jestem,  jak bym miał rodzić  to popełniłbym sepuku:) . Macie przerabane ,życie, wspólczuje . Utwór znam od dawna , należy do moich ulubionych , zasłyszany na innym forum i to wszystko pani Wenus :) Pozdrawiam , zyczac miłego wekendu :)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
X przenioslem cię tutaj bo wprawiasz Wenus w niepokój i konsternację

Re: Anonimie X pisz do tego folderu i nie rób tutaj na tablicy głównej swojego bloga

Lepiei od razu skasuj bo to sa wulgarne wpisy ?  Co z  Tobą ? Kasuj nawet teraz mnie nie zależy , nie chcę tu zaistnieć , pisze przypadkowo .I nie słucham niczyich polecen rozumiesz ?To nie szkola.Jak nie potrafisz być ludzkim moderatorem to ustąp , bo wstyd sobie robisz  . Pamiętaj , ze moderator to powinien być człowiek na poziomie , który łączy ludzi , a nie dzieli .Teraz skończyłem wypowiedz. Do dzieła .

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Jakis Ty biedny bo Wenus zemdleje ? Co to ma bć parodia wypowiedzi ? Zaczynasz mi sie nie podobać jako człowiek .

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

da®®io
w mojej ocenie stosujesz łagodny i wysublimowany wyrachowany  stalking

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Ale wymysliles , dobry jestes :))Twórz dalej :))Masakra.

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

To teraz juz wszystko wiadomo.Panie Szuw bez złosliwosci , ale ten moderator się nie nadaje, niech pan zadba o swoje forum .Zycze rozwinięcia tego forum w dobrym kierunku.
1234 ... 16