Test, bo jak się okazuje na Atlantydzie nie mogę pisać, widać Sylwia zamknęła mi usta :)))

Test, bo jak się okazuje na Atlantydzie nie mogę pisać, widać Sylwia zamknęła mi usta :)))

Jola
Ciekawe wątek wejdzie, hmmm....

Re: Test, bo jak się okazuje na Atlantydzie nie mogę pisać, widać Sylwia zamknęła mi usta :)))

Jola
No i sprawdziłam ponownie, na Atlantydę mogę wejść, zalogować się, czytać, ale "broń Boże" pisać.
Żadne posty nie są wysyłane, u Marcina przeszło bez problemu.

Ale zacznę od tego, że po ostatnim wpisie do Wojtka przed godz 16-tą, nie mam dostępu do internetu, teraz piszę z innego miejsca.
W domu będę pod wieczór, jeśli będę miała internet napewno się odezwę.
Póki co poprosiłam znajomego, by w moim imieniu skontaktował się z dostawcą internetu.

Nie chcę snuć teorii spiskowych, ale trudno nie wiązać tych faktów.

Re: Test, bo jak się okazuje na Atlantydzie nie mogę pisać, widać Sylwia zamknęła mi usta :)))

Ryo2
Ciekawe , bana tam w każdym bądź razie nie masz ;)

Re: Test, bo jak się okazuje na Atlantydzie nie mogę pisać, widać Sylwia zamknęła mi usta :)))

:)) Pewnie sukcesy dobrej zmiany tak ich wciagly, ze zaczeli ich papugowac. Powinni wrocic do papuziego obrazka.

Re: Test, bo jak się okazuje na Atlantydzie nie mogę pisać, widać Sylwia zamknęła mi usta :)))

Póki co "kara" (niczym Wojtkowa klątwa:)), została ze mnie zdjęta, możliwość pisania na Atlantydzie została mi dziś przywrócona.
Nie wiem tylko na ile to "łaska pańska", a na ile fakt, że piszę z innego IP, w domu internetu nadal nie mam, i nie jest to problem po stronie dostawcy internetu.
Wieczorem będzie informatyk z tejże firmy, zobaczymy co dalej....

Re: Test, bo jak się okazuje na Atlantydzie nie mogę pisać, widać Sylwia zamknęła mi usta :)))

Ryo2
Jak ja zniknę niedługo na parę dni  to z góry uprzedzam że to nie będzie żadna "kara" lecz zaplanowane wyjazdy ;)

Re: Test, bo jak się okazuje na Atlantydzie nie mogę pisać, widać Sylwia zamknęła mi usta :)))

Mnie tylko kasuja wpisy, ale dzisiaj miesiecznica, a "barierek" ci u nich dostatek;)

Re: Test, bo jak się okazuje na Atlantydzie nie mogę pisać, widać Sylwia zamknęła mi usta :)))

Lwiczka9
Nie spodziewałam sie,z jakimi ludzmi mam do czynienia..:( Nic tego rok,dwa temu nie zapowiadało. No coz..."władza deprawuje". Szybko to poszlo. Ryba psuje sie od glowy,co sie dziwic nasladowcom "dobrej zmiany".
12