Titanic zwany pis po wyniku 248 : 194 niechybnie utonie

Re: Titanic zwany pis po wyniku 248 : 194 niechybnie utonie

tutaj nie chodzi o to czy Moraw. stworzy rząd bo nie widać chętnych w pis na taką niechlubną kadencję - w ostateczności może powołać tych samych zdymisjonowanych ministrów żeby wywiązać się przed Dudą, ale cały problem jest w tym że to byłby gabinet mniejszościowy, bez honoru i bez poparcia większości sejmowej więc jest to " mission impossible"
https://tvn24.pl/polska/mateusz-morawiecki-z-misja-tworzenia-rzadu-politycy-komentuja-w-kawie-na-lawe-7444975
Pytanie dla kogo ma to znaczenie że bez honoru. Pisdowcy pokazali już nie czystą grę i chyba tylko naiwni wierzą że są zdolni do uczciwych kompromisów. Powinni odpowiedzieć za pomówienia i rozpowszechnianie nie prawdziwych informacji. Chore że chcesz walczyć o dobro Polski ,musisz zwalczyć ciemnotę ,która tu stanowi poważne zagrożenie. Trzymam kciuki ,ale wiem ze nie będzie łatwo. pis z Rydzykiem powinni stworzyć koalicję i dogadali by się ,zwłaszcza w organizowaniu imprez w Dąbrowie,bo rządzenie polską im nie wychodzi.

Re: Titanic zwany pis po wyniku 248 : 194 niechybnie utonie

11. 12. 2023. pis poszedł na dno

Re: Titanic zwany pis po wyniku 248 : 194 niechybnie utonie

da®®io
pomimo wielu trudności coraz sprawniej toczy się walec prawdziwego prawa i sprawiedliwości - zmiany idą w dobrym kierunku - kraj wraca na właściwe tory co powinny potwierdzić zbliżające się wybory

[...]

Tusk z Hołownią powinni w zgodzie żyć ,bo mają poważne role do odegrania i są potrzebni. Mogą się spierać ale nie kłócić. Natomiast tak zdecydowanie wszystko jest dobrze na razie. Decyzje mądre ,dużo roboty robią dla Polski i to widać i cieszy. Natomiast pomówienia ze strony pisowskich wyborców są żałosne. Ostatnio mnie rozwalili jak Tusk pojechał do Berlina  ,chciał załatwić odszkodowanie dla Polski ,zrobił więcej niż pis za całą swoją kadencję. A oni mówili że Tusk pojechał sprzedać Polskę ,a ja pytam ale jak?Oni nie mogą przeżyć że on ma międzynarodowe układy i już tyle kasy dla Polski załatwił teraz już 600 miliardów .A te gnoje pierdzielone tylko mącą.Będą filmy jak zmontują jak Macierewicz chciał Mariuszem do sejmu wejść ,Straż Marszałkowską atakowali ,podryzali ,podduszali ,ale są trolePośmiejemy znowu ,bo dla mnie to oni kabaret odwalają .
12