To co z tą nazwą FORUM !

Re: To co z tą nazwą FORUM !

dziewczyna z perłami
Trudno określić, kiedy żyli pierwsi ludzie. Znaleziono tak stare narzędzia zrobione przez człowieka, że nawet śladów człowieka nie znaleziono z tamtych zamierzchłych czasów. Są wzmianki o 400 tys lat.

A mój pierwotny pomysł był taki, żebyś Madziunię zabrał do Armenii, a nie wymyślał tematów zastępczych na forumowe z nią rozmowy. Słyszę o tej Madziuni nie pierwszy raz.

Re: To co z tą nazwą FORUM !

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-3
Ana napisał/a
Panie Administratorze??? bo nie możemy wciąż się remontować noooo ! zrób już konkretną nazwę, nalegam:)
Cześć Ana. Ostatnio mam trochę mniej czasu na zabawę w forum, poza tym dopadła mnie jesienna grypa z wysoką gorączką i nawet nie mam ochoty siedzieć w Internecie. Ale myślę, że w najbliższym czasie zajmę się tą nazwą forum :)

PS. A Ty lepiej napisz, co stało się z Twoim forum/blogiem "Rusałkowo". Dlaczego już nie działa?
.-3

Re: To co z tą nazwą FORUM !

.-3

Re: To co z tą nazwą FORUM !

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-3
Ana napisał/a
Panie Administratorze??? bo nie możemy wciąż się remontować noooo ! zrób już konkretną nazwę, nalegam:)
Aby Cie Anno uspokoic, proponuje : "Forum po remoncie" ;)

Re: To co z tą nazwą FORUM !

dziewczyna z perłami
A może Zaczarowany Ołówek? Wtedy będzie widać zmiany, które się postępują cały czas.
123