Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Nie da się wcisnąć na link bo ucieka.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
u mnie nic złego się nie dzieje-wszystko działa, ok:) ps. to raczej na Atlantydzie widzę jakieś rozregulowanie:(

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
A spróbuj na przykład wejść w link Sputnika dotyczący urbeksu.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
W turystyce to jest.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
no już tam byłem i jest ok:) mogę dla Ciebie włączyć tutaj lampkę -chcesz:)?

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Jak pali się lampka to wiem, że ktoś ma odpalone forum i jest sens do tej osoby pisać licząc na odpowiedź. Chociaż przyznaję, że czasem zajmę się czymś innym a lampka się pali ... :)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Możesz wyświetlić link? To w takim razie u mnie jest coś nie tak.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Dzięki :)) ale nie musisz tu ze mną siedzieć jak nie chcesz ;)
1234 ... 7