Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
przez to, ze piszę z anonima zaraz wypłyną niesmaczne podszywy-jestem tego pewien, bo pewne bezpieczenstwo dawało mi to że byłem zalogowany, a teraz moja tarcza osłabła

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Daj spokój, nie przejmuj się, nikt normalny nie wczuwa się co kto napisał i kiedy. Przynajmniej ja się nie wczuwam, to myślę, że i inni też nie ;)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Darek, nie odpowiadaj na anonimy. Ludzie tu zaglądają to doskonale wiedzą o co chodzi.
##

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

##
Ale ty jesteś głupi Darrio. Czy ty naprawdę nie widzisz że to ciebie ktoś w ciulika zrobił.....wejdź i zobacz jak sam ze sobą  prowadzisz rozmowę....hahahahaha

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
oczywiscie ze widzę i juz odpowiedziałem, a przecież ciebie i każdego innego można tak zrobić i ja tez tez to potrafię tylko, nie jestem taką prowokacyjna kanalią i nie bawię się ludzmi

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Jak odpowiadasz to anonim się tym niezdrowo podnieca ;) Pamiętaj, właśnie w takich wypadkach milczenie jest złotem ;)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
ale Minko, ja mam wrażenie, ze Atlantyda zaczyna tonąć bo co chwila jest tam podnoszony i opuszczany szlaban dla nielogowanych- moje odpowiedzi krytykujące tą zenującą ankietę wywalili do kosza i zaczynają się tam prowokacje nad którymi coraz trudniej jest zapanować-wraca klimat z anarchistycznego Onetu:(

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Bardzo mi kogoś przypominasz z tą swoją dociekliwością :) Czy mogę mówić do Ciebie Kibol? ;)
1234567