Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
Marcin, czy masz w swoim archiwum coś z Maurycym z czasów gdy był na duszy w roku 2015 bo mnie wkurza "abydowiosny" że ja nie mogę znać jego wpisów bo go na duszy nie było, a ja pamiętam, że miał tam wątek o " wyklętych-może być cokolwiek byleby była data nick i ten jego awatar z muchomorem

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

A jak mam Cię nazywać? Nigdy brudzia nie piliśmy ani nikt nas sobie nie przedstawił. To może zacznijmy od początku..... mam na imię Irmina , a Ty?

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
hej Minko:) widziałem Cię na Atlantydzie, ale nie pisałem, bo tutaj wyczekiwałem na Ciebie-Widzę, że jesteś oczarowana Kazimierzem-czy mieszkasz w spichlerzu bo podobno przerobiono kilka z nich na hoteliki-nie zabłądź w tych wąwozach bo tam jest trochę strasznie- dobranoc jeśli idziesz spać - pa:)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus napisał/a
A jak mam Cię nazywać? Nigdy brudzia nie piliśmy ani nikt nas sobie nie przedstawił. To może zacznijmy od początku..... mam na imię Irmina , a Ty?
Nazywam się szuw,
szuw szuwarek,
bardzo mi miło ;)

Możesz mówić do mnie szuw, szuwar, szuwarek, jak wolisz :)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Tak, spichlerze są naprawdę piękne a jesień dodaje im dodatkowo uroku. Wąwóz, zamki baszta, rynek, stare kamienice i najstarsza chata na Lubelszczyźnie, Kwasowa Góra i Góra Trzech Krzyży, bulwary wiślane i przepiękna jesienna promenada - to wszystko dostępne w ciągu jednego dnia.
Jutro Janowiec - kolejne miejsce do odkrycia .
Dobrej nocki :)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Mnie również Szuwarku  :) Miło mi u Ciebie będzie czasem zagościć, jeśli nie masz nic przeciwko temu oczywiście ;)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

a ta melodia z tego filmu " podróż za jeden uśmiech " którą Ci ponownie wklejam nie jest przypadkowa, bo właśnie w tym Kazimierzu kręcono sporo scen dla tego serialu...  do miłego - no to jeszcze raz ta muzyczka
http://www.youtube.com/watch?v=-lbcxjqIoEg&

[...]

Dario, przeceniasz możliwości mojego "archiwum" ;). Tak naprawdę nie prowadzę żadnego archiwum. Po prostu czasami cytuję / cytowałem niektóre wcześniejsze wypowiedzi — moich oponentów w dyskusjach. Zwykle cytuję Lothara, Drapaka, ponieważ mają oni wyjątkowo krótką pamięć i często nie pamiętają, co mówili, robili wcześniej. Jednego dnia potrafią obrażać współrozmówcę, a drugiego rozwodzą się nad kulturą wypowiedzi — dlatego lubię od czasu do czasu im co nieco zacytować (wszystko zgodnie z prawem cytatu).

Nick "Maurycy" kojarzę z forum "Dusza", ale nie miałem okazji rozmawiać, dyskutować z tą osobą, więc nie miałem też powodów, żeby przypominać wcześniejsze wypowiedzi  Maurycemu (i je zapisywać), dlatego niestety nie mogę pomóc Ci w tej sprawie ;)