Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Dobrej nocy i dzięki za miły wieczór :)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

moja dociekliwośc wynika z myślenia analitycznego-grywam w szachy i dlatego przewiduję ruchy przeciwnika- a co do tego Twojego skojarzenia to stanowczo mówię-nie, nie chcę takiego przydomku bo nie jestem kibolem:( możesz do mnie mówić Darek:) no to do jutra-dobrej nocki:)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
:D Spodziewałam się takiej odpowiedzi Darku, ale w myślach to mi nie zabronisz ... Cały dowcip polega na tym, że moje skojarzenie ma zupełnie prywatny wymiar i wcale nie dotyczy negatywnego wizerunku kibica piłki nożnej ;)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

a to usunięcie tego zaczepnego prowokującego wpisu który mnie miał mnie pobudzić do reakcji zostało wykonanane przez osobę z narzędziami moderatorskimi bo można calkowicie usunąć ostatni  post, ale wpis ze "środka" nie znika calkowicie bo zostaje info, że autor usunął swoją treść, a tutaj nie zostało nic i tego nie mógł dokonać zwykły szarak tylko ktoś  uprawniony albo jakiś haker

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

i to mogło byc zrobione tak, choć to już niezłe wygibasy- bo żeby
skasować całkowicie taki wpis trzeba przeciąć wątek za prowokatorem, następnie przenieść te posty do kosza wraz z tym moim, potem trzebaby wykasować własny wpis i następnie  przywrócić ten mój ripostujący post stwarzający wrazenie, że krzyczę na siebie i dla podkreślenia idiotyczności tej sytuacji dorzucic anonimowe komentarze i to "kobiece" które maja za zadanie ośmieszyć mnie i to jest styl w jakim działa kanalia znana jako ba??? i proszę nie mówić, ze sobie wymyślam, ale takie fakty, metody na to wskazują i teraz zadam takie pytanie, czy lothar to ba??? i czy może nadal posiadać narzędzia moderatorskie? ja tego nie wykluczam

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus napisał/a
[...]
no to opowiedz mi w czym rzecz i co to za skojarzenia?

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Mam znajomego- w ogóle nie interesuje się piłką nożną ale zimą chodzi w szaliku Polonii Warszawa -dlatego mówimy na niego Kibol :) A, że jest bardzo potężnym, wysportowanym i silnym mężczyzną to nikt do niego nie ma o to "pretensji" chociaż to nie jest u nas popularny klub sportowy ;) Jak mu się mówi, żeby nie prowokował zadymiarzy, to on na to, że nikt mu nie będzie mówił w co ma się ubierać, a ten szalik lubi bo jest gruby i ciepły. Oto i cała historia :)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
hej, drużyna Polonii W. jest w tej samej tabeli ligowej grupy łódzko-mazowieckiej co Widzew jeszcze mamy za przeciwników  Legia II , Swit Nw.Maz. i  Ursus Wa-wa i Łomżę *ps. a skąd on skombinował ten szalik Polonii?
1234567