Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
Sylwia coś pisała, że jej tez coś u szuwarka pływa, illum mówił o jakichś wodotryskach? u mnie jest naprawdę wszystko w porządku- a na Atlantydzie ktoś na wątku o Kazachstanie podszył się pode mnie i podpisał się drukowanymi literami z tymi ®® tak jak ja, ale zastosowałem sztuczkę i zostawiłem kanalię "na lodzie"

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Mnie się tak fajnie podświetla na błękitny kolor tam gdzie najadę myszką (bo ja sobie zawsze doczepiam myszkę do laptopa - tak mi wygodniej i tak się przyzwyczaiłam :) ) .
Natomiast nie chce mi się bawić w podchody kto jest kim, kto pisze jako anonim a kto nie. Ale dobrze, że mi to napisałeś. Będę zwracać uwagę.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
Sylwia dalej drąży tę ankiete i znów mnie zmusiła do komentarzy- wejdź tam w Administrację i sama zobacz

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus napisał/a
Nie da się wcisnąć na link bo ucieka.

Wenus u mnie wszystko dobrze, to jest filmik Sputnika:

A przy okazji, widać, ze Szef ostro remontuje, podobają mi się efekty specjalne :)))

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Nie wiem jakie zaszłości są pomiędzy Wami, ale być może to rzutuje na relacje. Bycie pomiędzy "młotem a kowadłem" nie jest fajne, wolę się usunąć.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Nie wiem co może ciągnąć w takie miejsca. Ale każdy ma swojego bzika ;)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

ale zobacz jaki tam jest jakiś zdolny manipulator bo przez niego mam tam teraz pod tym samym podpisem 3 anonimowe kreacje, a on usunął swój wpis z tego wątku o Kazachstanie i wygląda, że sam krzyczę do siebie- czy to nie jest metoda na ośmieszanie mnie w oczach innych, przecież takie zagrywki były na dawnym Onecie i to nie jest przypadek, ze te manipulanckie prowokacje gdy straciłem "pancerz" powracają w stosunku do mnie bo cały czas mam " ogon "

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Ale Cię ktoś nie lubi... A może wręcz przeciwnie, chce zwrócić na siebie uwagę ;)))
12345 ... 7