Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Sama mam w domu ze trzy takie szaliki, jak chcesz to Ci mogę jeden wysłać ;)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
wiesz, ze mieszkam w " tajnym bunkrze " :))) ale moglibyśmy umówić się na Piotrkowskiej na wymianę klubowych szalików:) fajny pomysł?

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Nigdy nie byłam w Łodzi, jakoś nie było okazji ... ;)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
kiedyś Cię zapraszałem:) ale popłynęłaś kajakiem

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Ale rozczarowany tym nie jesteś, mam rację? Dziwne to by było gdybym pojechała.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
mnie ten pomysł się podobał:) mnie nie musiałaś się obawiać, zapewniam Cię o tym:)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Tak i mi się wydaje, jednak moja intuicja potrafi często płatać mi figle ;)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
zaproszenie na fb jest nadal aktualne:)
1234567