Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Ja tam prawie nie zaglądam, tylko jak rozmawiam przez Messengera . Moje konto jest praktycznie puste.

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
wiem:) moje konto też nie jest przepełnione-mam tam 3-ch znajomych, a dla Ciebie gdybyś tylko zechciała znajdzie się zawsze miejsce:) dobranoc i do miłego:)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Ilość znajomych na FB jest odwrotnie proporcjonalna do ilości przyjaciół w realu :)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
większość tych niby znajomych nic nie łączy, oni tylko służą do nabijania sobie polubień i statystyk-jak tylko się zarejestrowałem to w kilka dni miałem z 10 zaproszeń, ale żadnego z nich nie zaakceptowałem bo po co mi taka znajomość

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Może i tak, tylko nie wiem po co im to? Chyba tylko jak ktoś ma niską samoocenę to może się w ten sposób dowartościować.
Jakaś dzisiaj jestem wypompowana, mam dwa dni wolnego(w zasadzie to cztery)  to się trochę zresetuję ;)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

da®®io
wypoczywaj, dobranoc:)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus
Buonanotte :)

Re: Panie Szefie coś tu jest zrypane.

Wenus napisał/a
Nie da się wcisnąć na link bo ucieka.
Cześć Wenus. Nie lubię, gdy nazywasz mnie "Panem Szefem" (nawet w żartach). Czuję wtedy, że nie traktujesz mnie jak kolegę, tylko jak kosmitę. Jestem wprawdzie kosmitą, ale czy wszyscy muszą o tym widzieć? Zachowajmy przynajmniej minimum dyskrecji

Odnośnie do "uciekających linków", to zrobiłem tak specjalnie (takie urozmaicenie, efekt specjalny, wodotrysk — zwał jak zwał )  ;)
U mnie link zmienia kolor i delikatnie się przesuwa po najechaniu kursorem myszki, ale oczywiście normalnie się otwiera :)